טיפוח, טיפים, כללי

ארבעה טיפים קלים לטיפוח גוף

סאונה

סאונהטיפוח הגוף מעניק תחושת ביטחון ומשפר את איכות החיים. הטיפים מיועדים לגברים ונשים וניתן לאמץ אותם כמעט בכל גיל.

א. בקרו בסאונה יבשה – היכנסו לסאונה יבשה לפחות פעם בחודש. שלבו את השהות בסאונה יחד עם עיסוי, מסאז' ופינוק לשרירי הגוף והעצמות. זכרו שהשהייה המומלצת בתוך סאונה יבשה היא 15 דקות בלבד, אך מיד לאחר מכן כבר תוכלו לחוש בהבדל.

ב. שתו הרבה מים – מים הם נוזל החיים. המים אחראיים על קצב חילוף החומרים בגוף, על מראה העור ועל עיכוב הקמטים ותהליך ההזדקנות הטבעי. אתם צריכים לשתות לפחות 10 כוסות מים ביום על מנת להרגיש בריאים. מים יגרמו לכם תחושת שובע וגם יבטיחו איזון תזונתי.

ג. הקפידו על 7 שעות שינה לפחות – שנת יופי תטעין את הגוף באנרגיות ותסייע לו להתמודד עם תלאות היום יום. הגוף שלכם זקוק ל-7 שעות שינה לפחות כדי לשחרר הורמון יעיל בעיכוב תופעת אנטי-אייג'ינג. לכו לישון בתוך חדר חשוך והקפידו לשתות תה נטול קפאין כדי להבטיח רוגע ושלווה.

ד. השתמשו במשאבי הטבע – הרבה חומרים שמקורם בטבע נמצאים בשימוש ברפואה המודרנית. תוכלו למשל למצוא מגוון תכשירי טיפוח על בסיס כורכום, לשתות תה קמומיל כדי להשיג מראה מתוח של העור ולהזין שפתיים סדוקות עם צמח הפאפאיה.

התאמה אישית של טיפוח הגוף

ביקור בסאונה לא מתאים לכל אחד, וגם תכשירים קוסמטיים צריכים להיות מומלצים באופן ספציפי על ידי רופא המשפחה. זו הסיבה בגללה כדאי להשקיע בהתאמה אישית של טיפוח הגוף. כל אחד צריך להכיר את הגוף שלו ולהגיב בהתאם להתפתחויות ולשינויים.

אפשר להפסיק תהליך טיפוח לא אפקטיבי, אך במקביל כדאי גם לשמור על ראש פתוח. יש לשלב כל הזמן פעילות גופנית יחד עם שתיית המים, שינוי התפריט התזונתי ומריחת תכשירי הטיפוח. זו הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות וגם לשמור עליהן. התאמה אישית של טיפוח הגוף דורשת סבלנות אך היא שווה את המאמץ.

Tagged , , ,